Büyüyünce sahiplerine ulaşmamış kayıp mektuplar okuyucusu olmak istiyorum.


E: "-Büyüyünce ne olacaksın?
       -Ben diktatör olacağım ya sen?
       -Bende turta olacağım. Bir pastanenin vitrininde, kayısılı!!!"
R: ben de sahiplerine ulaşmamış kayıp mektuplar okuyucusu olmak istiyorum.
E: peki mektuplar kim olucak ?
R: her insan bir mektuptur aslında,yazılı olmasa da başka şekilde anlatır kendini.olmasalar bile mektupların hepsi bizden bir parça.
E: ‎"yazılmış çöpe atılmış intihar mektupları" gibi mi ?
R: yazılmış çöpe atılmış intihar mektupları,aşk mektupları,ayrılık mektupları,ölüm haberi taşıyan mektuplar ve bir annenin kocasına yazdığı oğlumuz ilk adımını attı mektubu.ama konumuz sahiplerine ulaşmamış mektuplar ve beklerken acı çekiyorlar.
E: bulalım okuyalım onları !
R: işte ben de onu yapmak istiyorum.pttden başlayabiliriz bence,kendileri mektupları yerlerine ulaştırmamakta çok becerikliler.
E: denemeye değer bence ! bunu uygulamaya geçelim !
R: düşünüyorum,işe kendi gitmeyen mektubumla başlıcam.sonra sahibine kendi ellerimle iletip okutturcam.fakat nemrut suratlı veznedar kadından korkuyorum!
E: birlikte yapalım bunu agresif halimle olaya müdahale edebilirim anne replikleri falan da kullanırım arada !
R: anne replikleri işe yarar,ama bence içeriden adam tutmalıyız önce ve kayıp mektuplar bürosunun nerede olduğunu ondan öğrenmeliyiz! 

1 yorum:

  1. jeux d'enfants... sayende aklıma düştü. tekrar tekrar tekrar izleyeceğim :D

    YanıtlaSil