-aslında çok başarılı bi çocuktum,fen lisesi mezunuyum ben.hocalarım hep çok iyi yerlere geleceğimi söylerlerdi.
+peki itüyü niye bıraktın?
-sevmedim.
+yapmak istediğini yapabilen cesur insan.
-sonra ygs sınavına girdim ama lys sınavında biraz sarhoştum,başım ağrıyodu pek bişey yapmadım çıktım.
+aslında daha iyisini yapabilirdin
-şimdi tek amacım burdan mezun olmak.
dur ben10 dakkaya geleceğim

+nereye gittin,niçin?
-bira,şarap vs almaya gittim ama malesef bulamadım bu gece.yinede şimdiye kadar 4 kutu bira,1 şişe şarap içtim.
+sarhoş musun?
-şu an değil.ben pek sarhoş olmam,yani artık olmuyorum 13 yaşımdan beri içiyorum.
+daha önce hiç bi alkolikle tanışmamıştım.
-evet,karaciğerlerim iflasta
+senin için çok üzüldüm şu an,bu kadar çok içmesen.neden,ne gereği var?
-aslında istesem içmem,bırakabilirim.
+ama sen alkoliksin ve durumun çok kötü.bikaç sene sonra senin ölüm haberini gazeteden alırım heralde.
-evet bu gidişle öyle olcak
+sen resmen kendi kendini yok ediyorsun.
....

+istanbula geliyor musun?
-evet şu yakınlarda geleceğim,kubar almak için bir de ablamı ziyarete
+sende de her şey varmış,
-ama organik,kimyasal yok

...

-vay
+1 ay oldu mu görüşmeyeli
-olmuştur
+kubarını aldın mı?
-yok anlaşamadık
+bağımlı değilsin yani?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder