İnsanlar bu kadar acımasız olmasa.
Her patlak veren büyük olayda varlığımızdan tiksinmesem.
İnsanlığımızdan ve genlerimizden.
Tamam farklılıklar güzel,eyvallah.
Fakat bazen öyle saçmalık dolu beyinler görüyorum ki,
Nasıllar ve nedenler kafamda oturmuş hararetle tartışıyorlar.
Nasıllar ve nedenler cevap bulamıyorlar kendilerine ve ben,
bir kez daha neden diyorum,herkes bir başkasının fikirlerine de saygı duyarak,yeni fikirlere açık olarak,zalim olmadan düşünemiyor.
Zalimlik,çok zalimiz.
Politika, siyaset insanları çirkinleştiriyor,insanları ayırıyor ve içlerindeki en berbat kişilikleri ve özellikleri açığa çıkartıyor.
Bölüyor,ayırıyor,kavgalar çıkartıyor.
Şu an insanlar gözümde o güzellik maskelerini çıkartmış karanlık bir arka planda pis,sarı ve kanlı dişlerini göstererek haince gülüyorlar,hunharca gülüyorlar ve ben
Dünya için üzülüyorum,
üzerinde yaşayan insanlardan ötürü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder