Albus Betula 2

albus:ölmeye karar verdim
betula:peki
albus:kendine iyi bak bu cehennemde,görüşürüz öteki cehennemde!
betula:özlerim belki seni,belkide özlemem
albus:ben de seni
betula:ölüm yolunu seçtin mi?
albus:şaşalı bir hayat yaşamadım ki şaşalı bir ölümüm olsun,belki gece sızmasına yarayacak bir kaç şişe şarap,bir kutu antidepresan,ahaha kafam güzel gideyim değil mi?
betula:saçmalıyorsun,ben ölecek olsam kendimi şu yeni metropol ürünü saphire adlı binadan atardım,bulutların üstünden..insanların gözlerindeki dehşet ifadesini görebilmek,ah ne güzel olurdu! belki ölümden sonra da görülüyordur kim bilir!
albus:eh geç kalmış sayılmazsın bunun için,hatta erkencisin bile
betula:şakasıyla tüylerim ürperdi
albus:niye ölüm kötü mü?Bana bunu kanıtlayamazsın,ya ölümden sonra ölmediğimiz için pişmanlık duyacaksak?
betula:sen hiç gitgide aydınlığa çıkan bir dünya gördün müki?
albus..?
betula:yani demem o ki;nasıl zaman geçtikçe aydınlığa çıkan bir dünya yoksa,level atladıkça güzelleşen bir boyut olmayacaktır..öteki taraf denen teraneyle ilgili pekte hoş sayılabilecek düşüncelere sahip değilim,sözün özü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder