Mesela geri,ileri tuşumuz olsa hayatta.

Bunu hepinizin dilediğini veya en az bir kere de olsa düşündüğünü biliyorum.Mesela bu kafayla,herşeyi 4-5 yıl öncesine göre çok daha fazla bildiğim kafayla,evet evet bu beyinle 14lük 15lik kemik yaşıma dönsem ve pişman olduğum şeyleri yapmayacak şekilde takrar yaşasam,daha bilinçli,daha bilgili.Daha az hata yaparak.
Üstelik daha yolun başında olcaktım ve hayatıma karar vermek,hayatımı yaşamak için daha çok vaktim olcaktı.Yine hata yapar mıydım,yaptığım hataları tekrarlar mıydım diye düşünmüyor değilim.belki.Ama daha gelişmiş bir beyinle,5 yıl geride kalmış bir bedenle 5 yıl ileride yaşamak ne güzel olurdu.

2 yorum:

  1. 5 yıl biraz iyimser olmuş ama.

    Dürüst oluyorum öyle bir şansım olsa ilkokula başlamadan önceki bir zamanı seçerdim. Evet epey düşündüm bu konu üzerine =)

    YanıtlaSil
  2. Aslında ben de epey düşündüm,hatta hayatımın her evresinde bunu bikaç kez düşünmüş olduğumu farkettim.2 sene önce 11 yaşıma falan dönmek istiyordum şimdiyse 14-15.Hepsinde farklı senaryolarda yazdım.Evet sen,nki de güzel olurmuş ama benim amacım daha bilinçli olduğum dönemlere gidebilmek.

    YanıtlaSil